אירוח עם קייטרינג משובח

אירוח קיבוצי – החופשה המושלמת לכולם

מעטים מאתנו מבלים בחופשות אחת לשבוע ואפילו לא אחת לחודש או חודשיים. עבור רובנו חופשה היא די נדירה, אנחנו מחכים לה המון זמן, ובדיוק בגלל זה אנחנו רוצים שהיא תהיה מושלמת ומיוחדת. אירוח קיבוצי הוא אופציה מצוינת עבור מי שמחפש חופשה נעימה ושלווה, במקום כפרי טובל בירוק ושופע ברוגע ובשקט.  האירוח הכפרי בקיבוץ עין צורים מתאים לחופשות מסוגים שונים. זו יכולה להיות חופשה משפחתית שחיכיתם לה זמן רב, נופש זוגי שאתם זקוקים לו כל-כך ואפילו מקום מושלם לחגיגות משפחתיות גדולות ומרובות משתתפים. חדרי האירוח שלנו מתאימים במיוחד לקהל הדתי ומציעים את כל התנאים הדרושים כדי לשמור שבת וליהנות מחופשה בעלת אופי וצביון דתיים.

אירוח קיבוצי למשפחות דתיות

זה לא סוד שרבים מהקיבוצים בארץ אינם דתיים ואפילו רחוקים מאוד מהדת. מסיבה זו הם בדרך כלל לא יתאימו עבור משפחות דתיות שחפצות במלון לסוף שבוע. קיבוץ עין צורים הוותיק הוא קיבוץ דתי ובו תוכלו למצוא חדרי אירוח שמתאימים לאוכלוסייה הדתית שאוהבת את החיים הטובים. חדרי האירוח שלנו מצוידים בכל הדרוש כדי לשמור שבת ולהמשיך בקיום אורח החיים הדתי גם במהלך החופשה. אירוח כפרי למשפחות הוא כנראה הפתרון המושלם למי שרוצה חופשה מהנה גם למבוגרים וגם לילדים. אירוח קיבוצי בעין צורים מאפשר לכם להמשיך לשמור על אורחות החיים שלכם ובנוסף ליהנות מכל הפינוקים שיש בדר"כ בחופשה.

מלון בדרום לחגיגות שבת חתן

מסיבות שבת חתן מתקיימות בשבת, מה שמחייב מציאת מלון שיוכל להכיל בנוחות ובקלות את כל המוזמנים. אירוח שבת חתן לשומרי שבת מצריך מקום שברשותו כל התנאים לשמירת שבת. חדרי האירוח של עין צורים הם המקום המושלם לקיום חגיגות מסוג זה. בחדרים שלנו תמצאו מיטות מופרדות, ארוחות כשרות, שעון שבת ובכלל- כל מה שדרוש כדי ליהנות מחופשה ולהמשיך לשמור שבת. אירוח קיבוצי כפרי בעין צורים יסייע לכם לתכנן שבתות חתן משפחתיות ונעימות במיוחד.

נופש דתי עם היפוך ארוחות

חופשה בסוף השבוע לאנשים שומרי שבת מהווה לא פעם אתגר לא פשוט. זמני התפילות ברוב המקרים אינם מסונכרנים עם זמני הגשת הארוחות, מה שגורם לנופשים לפספס ארוחות. באירוח הכפרי של עין צורים חשבנו בדיוק עליכם ואנו מציעים לכם חופשה הכוללת היפוך ארוחות. זה אומר שארוחת הבוקר תשתלב עם ארוחת הצהרים, כך שלא תהיו בלחץ לסיים את התפילה מהר. שאר הארוחות יותאמו לארוחה זו, מה שיאפשר לכם ליהנות מאוכל כשר וטעים במהלך החופשה שלכם.