אירוח למשפחות באווירה כפרית

אירוח כפרי עין צורים – המקום המושלם לחופשה הבאה

אירוח כפרי עין צורים – המקום המשולם לחופשה הבאה

אירוח כפרי עין צורים

אירוח כפרי עין צורים – המקום המשולם לחופשה הבאה

קיבוץ עין צורים ממוקם לא רחוק מקרית מלאכי ובעצם מיקומו טומן בחובו את הפסטורליות אשר מאפיינת את אזור הדרום בשילוב עם הקרבה למרכז הארץ.

כך יוצא, שכל זוג, משפחה או קבוצת חברים אשר מבקשים לעצמם ליהנות מחופשה מפנקת באווירה מיוחדת (כמו שרק קיבוץ יכול להציע בעבורם) ואינם מעוניינים לנסוע מרחקים גדולים מדי על מנת להגיע אל היעד, יכולים למצוא את אירוח כפרי עין צורים ככתובת הנכונה למטרה.

לקחת פסק זמן מהשגרה

יש לא מעט סיבות בגינן אנשים עולה הצורך או הרצון אצל אנשים לצאת לחופשות ובין היתר:

הרצון לבלות זמן איכות רומנטי עם בת או בן הזוג, במטרה לנתק את הילדים מהמסכים וליהנות מחופשה משפחתית מגבשת וחווייתית, בכדי לחגוג יום הולדת או אירוע אחר עם המשפחה או החברים ומתוך הרצון, לקחת פסק זמן מהשגרה היומיומית על הלחצים שהיא טומנת בחובה ופשוט להתמסר לשקט ולשלווה.

אירוח כפרי עין צורים – המקום המשולם לחופשה הבאה, מהווה כיעד לחופשה מכל הסוגים. האירוח הוא באווירה כפרית, כאשר האורחים מוזמנים ליהנות מתנאי אירוח מפנקים, ממדשאות רחבות ידיים, מאווירה שקטנה ונעימה ומקרבה לאתרי טיולים, למסעדות ולאטרקציות – אשר בכוחם לשדרג את החופשה במידה רבה.

אירוח כפרי עין צורים מתאים גם לקבוצות תלמידים ולמעשה לכל מי שמבקש ליהנות מחופשה באווירה דתית.

מתכננים את החופשה

בכדי ליהנות בצורה המקסימאלית מהחופשה שלכם אירוח כפרי עין צורים  ההמלצה תהיה לתכנן בקפידה את החופשה.

חשבו מה הצרכים והדרישות שלכם מאותה החופשה, האם אתם מעוניינים בחופשה לצורך מנוחה או שאתם מבקשים "לטבל" את החופשה בטיולים ובביקור באטרקציות שונות.

כאמור, במידה והחלטתם שאתם מעוניינים לטייל, כדאי לאסוף מידע לגבי כל אתרי הטיולים המצויים בסביבה ואף לתכנן את ימי החופשה בצורה פרטנית – מה אתם מתכננים לעשות בכל יום, לאן אתם מעוניינים ללכת ובאלו שעות.

כמובן שאם אתם מעוניינים פשוט "לזרום", להגיע למקום ולראות מה יתחשק לכם לעשות בזמן אמת, גם זאת אפשרות – כאמור, הקיבוץ עצמו מציע מדשאות, מגרשי משחקים וספורט ועוד לא מעט אפשרויות לפעילויות שונות, כך שבכל מקרה לא ישעמם לכם בחופשה.