אירוח כפרי בראש השנה

אירוח כפרי בקיבוץ – חופשה מהנה, משתלמת ומוצלחת לכל המשפחה

אירוח כפרי בקיבוץ

ענף התיירות המקומי בישראל מציע למשפחות המעוניינות בנופש או אירוח כפרי אפשרויות רבות ומגוונות. אם אתם מעוניינים לחוות חוויה משפחתית, לשלב בה טיולים ופעילויות מנהנות, לבקר בפינות חמד המסתתרות בכל רחבי הארץ ולשלם על החופשה הזו מחיר סביר למשפחה כולה כדאי שתשקלו לבחור אירוח כפרי בחופשה הקרובה.

אירוח כפרי הוא שם כללי לבתי הארחה אשר נמצאים בקיבוצים ומושבים ברחבי הארץ, ומחזיקים חדרי אירוח בשטחם לצד מגוון אטרקציות, פעילויות ומסלולי טיול. אמנם במקרה של אירוח כפרי תנאי הלינה אינם מפוארים כמו בצימרים אך הם מותירים לכם כסף וסיבה לצאת מהחדר, לטייל, ליהנות ממה שיש לסביבה להציע ולהפוך את החופשה למהנה ומועילה גם יחד.

אירוח שבת חתן

בואו ליהנות מחוויית תיירות כפרית בלב הטבע בקיבוץ עין צורים! לפרטים והזמנת חדרי אירוח ונופש חייגו – 08-8588318

אירוח כפרי או צימר?

בעוד שבעלי צימרים משקיעים כסף רב בעיצוב הצימר והפיכתו לולה קטנה ומפוארת במקרה של אירוח כפרי ההשקעה הנה בחוויה הכוללת. מחיר הלינה בצימר יקר מאוד בעוד מחיר הלינה של חדרי אירוח בקיבוץ אשר מציע אירוח כפרי הוא נוח יותר ומאפשר לכם להשקיע את כספכם בטיולים, השתתפות בסדנאות , ביקור במסעדות איכותיות , פארקים וגנים לאומיים ועוד.

למי מתאים אירוח כפרי ?

אירוח כפרי מתאים במיוחד למשפחות או לקבוצות גדולות אשר מעוניינות לנפוש יחד. בניגוד לזוגות המחפשים חופשה רומנטית בה נראות החדר וכמות הפינוקים היא העיקר, אלה שיבחרו באפשרות של אירוח כפרי יהיו מטיילים אשר רוצים לנפוש יחד, משפחות אשר מעוניינות לערוך טיול באזור מסויים, משפחות עם ילדים אשר מעוניינות לשלב פעילויות רבות בחופשה אחת, בריכה, ארוחות זמינות וזמן איכות עם הילדים. היתרון הגדול של אירוח כפרי על פני צימר או מלון הוא הערך המוסף של החופשה.

לבירור פרטים נוספים




    [wpcaptcha]

    מה היתרונות של אירוח כפרי?

    קיבוצים המציעים אירוח כפרי מזמינים אתכם ליהנות גם ממתקני הקיבוץ, אטרקציות שונות שהקיבוץ מציע, פינות המציגות את ההיסטוריה של הקיבוץ וההיסטוריה של ההתיישבות וארץ ישראל בכלל, קטיף של פירות, סיורים בטרקטורים, מגרשי ספורט, בריכת השחייה ועוד. בקיבוצים המציעים אירוח כפרי ניתן להיכנס באופו חופשי לחדר אוכל וליהנות מחבילת אירוח הכוללת ארוחת בוקר והסדרי ארוחות נוספים. המחיר הזול משמעותית של אירוח כפרי מאפשר לינה באווירה נעימה ושילוב שלה עם חופשה מגוונת ומהנה.

    לפרטים נוספים ולהזמנת נופש כפרי בקיבוץ עין צורים התקשרו עכשיו– 08-8588318